Neem contact met ons op
Stuur ons een mailtje
Vanochtend werden wij wakker met WNL op TV. Eén van de nieuwsitems betrof uiteraard Og3ne die vanavond hoge ogen gaan gooien met hun liedje ‘Lights and Shadows’ op de halve finale van het Eurovisie songfestival. Een enorme happening waar natuurlijk vanuit alle deelnemende landen aandacht voor is. Om de populariteit van de deelnemers te bepalen, werd door WNL gerefereerd aan de actuele zoekvolumes in Google Search (Google Trends). Een techniek die wij bij Dare to be Found in de online marketing heel veel gebruiken om te bepalen of er markt/interesse is voor een product of dienst. De gegevens worden zeer frequent gemeten. De populariteit van Og3ne ging uiteraard flink op en neer in deze populariteitspol. Dit wordt veroorzaakt door de diverse contactmomenten (marketing) die de deelnemers (producten) hebben met het publiek (markt) via de diverse media (crossmediale aanpak). Na hun generale repetitie tikten ze ook regelmatig de nummer 1 positie aan. In Nederland wisten we natuurlijk al dat we met Og3ne een grote kans maken op een overwinning in de finale. Wij zijn heel benieuwd hoe jullie denken dat Og3ne gaat scoren. Geef jouw voorspelling van hun finaleplaats aan door te reageren op dit bericht. De eerste 10 die dit juist hebben, sturen wij een bijzonder cadeautje van The Dare Company. Op deze link vind je de trendgegevens om een goede voorspelling te kunnen geven: Google Trends Eurovisie Songfestival