Met zoekmachine marketing creëren wij meer omzet voor jouw business. Dat is het uitgangspunt van onze aanpak. Wij starten het traject met het verbeteren van de techniek van jouw website. Staat de taal goed ingesteld? En is de website ook voor een mobiel geschikt? Als we alle technische zaken hebben opgelost vervolgen we ons SEO-traject met het optimaliseren van de teksten. We stellen een grote lijst sleutelwoorden op. Hier kiezen we de juiste woorden uit om te gebruiken in de content. Het is soms verrassend hoeveel zoekvolume sommige woorden wel of niet hebben. We focussen op de woorden waarop jouw potentiële klanten jouw website zoeken. Dan realiseer je de hoogste conversierate van markt naar klant. In deze analyse nemen we optioneel ook de concurrentie mee. Daarnaast houden wij in onze aanpak altijd rekening met de laatste SEO trends. Wil je weten welke dat zijn voor 2017? Lees hier de SEO Trends 2017.
De laatste stap in het Google optimalisatietraject is linkbuilden. Dat is het vergaren van relevante interne en externe links. Wij zorgen ervoor dat jij een goed linkprofiel krijgt zodat jouw pagerank wordt verhoogd en je hoger in de Google zoekresultaten komt. Kortom, ons SEO-team heeft alles in huis om je hoog te laten scoren in de Google ranking!